Archive for November 22nd, 2010

Acep bizim evde de bir zaman makinesi mi var sorunsali!

Monday, November 22nd, 2010

Oglen vakti yasadigim soku hemen sizinle paylasayim dedim. Videonun tamamini agzim acik seyrettim! Sonra ayna aldim elime kendime baktim iyice… Valla cocuklugumdan beri kendi gozumde pek degismedigim icin pek birsey cozmedi bu yaptigim. Soyle bi etrafima baktim, hala Londra’dayim falan… Dedim belki cocuklugumda da Londra’daydim. Sonra boyle soguk soguk terledim, dusunsenize o kadar lise, universite giris sinavi hazirligi, sinavin kendisi, universite, yuksek lisans bitirmissin, doktoranin son demlerine yaklastigina inaniyorsun. Birgun uyaniyorsun meger hepsi ruyaymis! Korkunc yaa… Korkunc otesi! Sonra dedim bi sakin ol, bi daha izle su videoyu… 90’lara donmus olamayiz!!!

(Linki goremeyenler icin: http://www.youtube.com/watch?v=i1CTh4yiTzE )

Sonra dikkatli seyredince, elemanlarda eksik var, sonra sesler kalinlasmis falan… Bi de “Kid, Boy” adiyla essek kadar adamlar cikip dans ediyor gorunce… yok artik dedim. Resmen adamlar cocukluguma isinladi beni yaa!!! Gene guzel bea, yani tee ne zaman dinledigimiz/bildigimiz/kafamiza kafamiza kazinmis sarkilari boyle dinlemek!.. Hos NKOTB’un elemanlarina ne olmus oyle yaa… Vokal kus gibim kalmis! Bi de kiz sesli elemanlari vardi, o ortadan kaybolmus mu ne?!? Ben goremedim. Tee hallahimm ne eglendim yaa oglen vakti! Bir de yakin vakitte “Hot Tub Time Machine” diye bi film seyretmistim, ustune tam tuz-biber oldu!