:)

deniz

Efendim fazla soze gerek yok… Hep beraber nice seneleri eskitiriz umarim. Bol kahkahali, eglenceli, saglikli bir yil gecirmek dilegiyle… Sozu asagidaki videolara birakiyorum:

Ilki ozellikle Ipekcim icin geliyooo… Icimizdeki cocuklarin hic buyumemesi dilegiyle:

(goremeyenler icin link: http://www.youtube.com/watch?v=PN37QU7yoj4 )

Ikincisi de ozellikle ablam icin geliyooo… Icimizdeki deli-dolu rockcinin atesinin sonmemesi dilegiyle:

(goremeyenler icin link: http://www.youtube.com/watch?v=xbMEI2zVfMI )

Ucuncusu (nerden nereye dedirten haliyle) ozellikle Musa icin geliyooo… Her zaman, her yerde muzip olabilmek dilegiyle:

(goremeyenler icin link: http://www.youtube.com/watch?v=TuPitU2nJD8 )

Sonuncusu da ozellikle Muzaffer icin geliyoooo… Kendisinin anlayacagini saniyorum (size de ufak bi ipucu Led Zeppelin diyeyim)… Eski-yeni herseyden, her zaman tat almayi bilmek dilegiyle…

(goremeyenler icin link: http://www.youtube.com/watch?v=lvlpiphOgXY&feature=related )

Ee her isin bir ekstrasi olur… Bu video’da aksam aksam beni koltugumdan dusurmustur… Eklemeden edemeyecegim:

(goremeyenler icin link: http://www.youtube.com/watch?v=s4_4DOEvQ4E )

Seneye gorusuruz canlar… :)

deniz nin son yazdıkları

2 Responses to “:)”

  1. deniz deniz Says:

    Ben hicbir sey anlamadim bu yeniyila giristen… Havaifisek gosterisi dediler, London Eye’da olay falan dediler. Bizim bogaz koprusunde daha guzel isik oyunlari, daha guzel havaifisek gosterileri yapiliyo… Valla bu kutlama olayini hakkiyla her sene Sydney yapiyor saniyorsam. Aksam gecen sene Londra’daki kutlamalari izledim, cidden ekonomik kriz vurmus Londra belediyesini… Gecen seneki isik ve havaifisek gosterisinin yaninda hicbir ozelligi yoktu bu senekinin…

    London Parade yani Londra gecit torenini ise kacirdim gibi birsey. Uyuyakalmisim, hemen firladim gittim ama benim bi gordugum okullarin bando takimlarinin gecisiydi… Hos Londra’da Amerikan okullarinin bando takimlari ne yapiyor diye dusunmedim degil… Cok kalabalik oldugu icin yakina sokulup fotoda cekemedim. Lakin, eve donup tvden seyrettigim kadariyla ben hicbirseyini gormemisim… yani benim gordugum kisminin bizim 19 mayis gecit torenlerinden bi farki yoktu. TVden sonradan gordum arada antik araclarin ve mini’lerin gecidi de olmus… Sonra UK Ghostbuster’i ben de gorur gibi olmustum ama herhalde yanlis demistim, meger cidden oyle bi grup gecmis. Gene de ben biraz daha Rio karnavali havasinda birsey beklemistim, ne yazik ki oyle bir olay yoktu… Hos bu gecit torenlerini izlemek benim bele fazla geliyor, azicik daha dayanabilseydim baska birseylerini de gorebilirdim herhalde…

    Lakin bence Londra yeni bir yila girmek istemedi bu sefer… hem geceki gosteriler, hem bu gecit toreni… gecen senenin cok cok altinda kalmis… Oke’nin dedigi gibi ezik bi yilbasi oldu benim icin…

    Umarim sizinkiler daha bi eglenceli gecmistir.

    Haa bence seneye toplasalim biz de katilalim bu gecit torenine…Alakali alakasiz bi ton insan vardi, biz niye eksik kalalim di mi?!?!? Buyrun bakin:
    http://londonparade.co.uk/howtobeinit

  2. musa musa Says:

    Geldiğimden beri çık yok geceleri viyana da, erken yatan ve erken kalkan bir ahali. Geçen haziran da kaldıgım yurttakiler parti vermişlerdi ve komşular polis çığlıkları atmıştı, onun dışında geceleri bir ses duymadım. Duysam bile polisin gelmesi an meselesi genelde. Önce uyarıp sonra polis çağırıyorlar 😀

    Yılbaşı gecesi ise tam tersi oldu, 31 aralık saat öğleden sonra 2 sularında başlayan ses bombalarına hava kararınca havai fişekler eşlik etti ve etti ve etti.. sabah 3-4 e kadar susmadılarda. Evet, bütün senenin acısı çıktı resmen, uzaktan yakında sürekli bir patlama sesi geldi, benim penceremin baktıgı avludan bile 2-3 sefer havai fişek atıldı göklere.. gerisini siz anlayın. Gerçi beni yorgunluk bastı ve yinede uyumayı becerdim ama bana göre pek de ezik bir yılbaşı olmadı.

    Madonna nın santa şarkısını hiç duymamıştım daha önce, keyiflendim ve epey eğlendim canım. Yine sagolasın, ellerin dert görmesin diyorum, demeyede devam edecegim 😀